Index of /wp-content/uploads/2018/09/

 

تبلیغات رسانه ای پولی به مشاغل اجازه می دهد کمپین هایی کاملاً هدفمند و متناسب با اران ایده آل خود تولید کنند.

 

داشتن یک راهنمای تخصصی برای هدایت تلاش های رسانه ای پرداخت شده شما یک سرمایه گذاری مناسب است ، زیرا تعداد بیشماری از متغیرها تبلیغات موثر و بی اثر را از یکدیگر متمایز می کنند.

 

تیم متخصص رسانه های پولی IMPACT از رویکرد چابک و همه کاره استفاده می کنند تا بهترین خدمات را به مشتریان ما ارائه دهند. این استراتژی به تیم ما این امکان را می دهد تا بودجه و منابع را بین سیستم عامل ها بسته به عملکرد و هزینه تغییر دهد.

 

اگر تجارت شما قبلاً رسانه های پولی را انجام داده باشد ، چه در یک سیستم عامل یا در بسیاری از موارد ، احتمالاً قادر خواهید بود که خیلی سریعتر از خواب بیدار شوید - به شرطی که اطلاعات مربوط به کمپین های گذشته شما سالم باشد.

 

راشل پالمیتر ، سرپرست تیم رسانه ای پولی ما ، توضیح می دهد که مشاغل در چند ماه اول کار با IMPACT چه انتظاری دارند.

 

جان: اگر شرکتی قبلاً تبلیغات پولی انجام داده باشد ، آیا آنها می توانند با سرعت بیشتری شروع به کار کنند؟

 

راشل: این واقعاً به آنچه در حساب شما می گذرد بستگی دارد. شما داده هایی برای کار با ما خواهید داشت که با فرض اینکه داده های محکمی هستند ، یک مزیت است. با این حال ، اگر یک حساب کاربری ضعیفی داشته باشید ، حتی ممکن است از آن داده ها استفاده نکنیم.

 

با فرض اینکه شما قبلاً یک تیم صالح داشته باشید و این فقط یک آژانس به آژانس دیگری منتقل می شود ، بله ، شما پا را بالا می برید زیرا ما داده هایی برای کار داریم. ما برخی اصلاحات را در حساب ها انجام خواهیم داد و سپس کارها را ادامه خواهیم داد.

 

نحوه کار IMPACT با مشتری

جان: چگونه IMPACT نتایج گذشته را ارزیابی و بهبود می بخشد؟

 

راشل: هر حساب در هر سیستم عامل عناصر بنیادی خود را دارد و ما از آنجا شروع می کنیم.

 

1. اطمینان از پایه فنی محکم

ابتدا ، ما به مبانی فنی حساب ها نگاه می کنیم. اگر خودتان پلتفرم خود را راه اندازی کرده اید و نمی دانید ضامی را که می گوید: "تبلیغات من را در یک وب سایت دارای رتبه R نشان ندهید" بزنید یا پیکسل خود را به درستی تنظیم نکرده اید ، در واقع نمی توانید اطلاعات خوبی را از افرادی که به سایت شما مراجعه می کنند گزارش دهند و به سیستم عامل بازگردند.

 

اگر چیزی کاملاً درست نیست ، می توانید از داده هایی گزارش کنید که در واقع آن چیزی که می خواهید نیست.

 

2. تحلیل استراتژی

سپس وارد استراتژی پشت آن می شویم. ما اطمینان حاصل می کنیم که همه اهداف به درستی برای آنچه شما واقعاً می خواهید به انجام برسانید تنظیم شده اند. به عنوان مثال ، بگویید که می خواهید در صفحه فرود خود پر فرم داشته باشید - این هدف کمپین است. چگونه می توانیم برای آن بهینه سازی کنیم؟

 

3. جستجوی فراتر از سیستم عامل های تبلیغاتی پولی

سپس ، یک قدم به بیرون از سیستم عامل های تبلیغاتی پولی سئو چیست می رویم و به صفحه مقصد و هرگونه اصلاحات بهینه سازی تبدیل که می تواند برای تبدیل شدن به صفحه فرود بهتر ایجاد شود ، نگاه می کنیم.

 

ما سرعت صفحه را بررسی خواهیم کرد زیرا این امر به نحوه نمایش آگهی ها و رتبه هایی که سیستم عامل های مختلف به آگهی شما می دهند ، اهمیت دارد.

 

بنابراین ما از تبلیغات ساده خارج می شویم و نگاه گسترده تری به ایستم می اندازیم - و سپس با توصیه های خود برای این حساب دوباره وارد می شویم.

 

چرا بهترین روش برای همه کانال است

جان: چرا IMPACT معتقد است که یک رویکرد همه کانال بهترین استراتژی است؟

 

راشل: مردم امروز بین دستگاه ها و مرورگرها گزاف گویی می کنند. آنها ممکن است صبح به چیزی نگاه کنند ، سپس یک روز کامل از جلسات کاری داشته باشند و بعداً در همان روز که مشغول تماشای تلویزیون و پیمایش در اینستاگرام هستند ، آن را به یاد می آورند.

 

روش omnichannel به ما امکان می دهد تا چندین بار در نقاط مختلف دیجیتالی دنیای آنها به افراد دسترسی پیدا کنیم. به این ترتیب ، در حالی که سفر ار خود را پشت سر می گذارند ، در ذهن آنها باقی می مانیم.

 

همچنین به ما امکان می دهد تا مشتری را با استفاده از سیستم عامل های مختلف پرورش دهیم. شاید در مرحله آگاهی ، آنها از طریق Google به ما مراجعه می کنند و سپس وقتی که آنها روی نیمکت هستند و از طریق اینستاگرام با یک تبلیغ قیف میانی یا انتهایی نگاه می کنند ، دوباره در مقابل آنها قرار می گیریم.

 

ما در مقایسه با استفاده از تنها یک سیستم عامل نتایج بسیار خوبی را مشاهده کرده ایم. اگر فقط فیس بوک دارید که همه کارها را انجام می دهد ، تخم مرغ های زیادی را در یک سبد قرار می دهید.

 

readingخوان مرتبط: نگاهی عمیق به بازاریابی همه کانال

 

جان: تیم شما چگونه در سراسر سیستم عامل همکاری می کند؟

 

راشل: ما در تیم افرادی هستیم که هر کدام تمرکز ویژه ای دارند. برخی بیشتر به اینستاگرام و فیس بوک و تبلیغات اجتماعی گرایش دارند. برخی بیشتر به بازاریابی جستجو توجه دارند و Google و Microsoft Ads را ترجیح می دهند. و بنابراین ما در هر یک از این سیستم عامل ها متخصص داریم.

 

مشتریان ما به طور کلی می گویند ، "خوب ، من در این ماه 35000 دلار برای تبلیغات دارم. این بودجه من است. بچه ها این اتفاق را می اندازند." آنها عموماً به ما مراجعه نمی کنند و نمی گویند: "برای هر سیستم عامل ، این چیزی است که ما می خواهیم هزینه کنیم."

 

متخصصان ما با هم کار می کنند تا هزینه های موثر را صرف کنند. این تیم از طریق بودجه صحبت می کند و ممکن است بگوید ، "خوب ، ما 60٪ از بودجه تبلیغات فیس بوک می خواهیم. 40٪ دیگر بین Google ، Microsoft Ads و Linkedin تقسیم خواهد شد. چگونه این کار را تقسیم کنیم تا بهترین کار را انجام دهیم هدف کمپین؟ "

 

سپس در حالی که ما این کمپین را می گذرانیم ، اگر گوگل شروع به کار کند و فیس بوک سرعت بیشتری را برای دیدن نتایج مطلوب نشان دهد ، می توانیم بخشی از بودجه اختصاص داده شده را از فیس بوک به Google تغییر دهیم


امنیت سایت سیستم ,عامل ,داده ,تبلیغات ,کنیم ,پولی ,سیستم عامل ,داشته باشید ,داده هایی ,تبلیغاتی پولی ,برخی بیشتر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شرکت خرید و فروش فلزیاب زمانی 09102191330 پرتال تیم آسان وب خلاصه فوتبال های ایران و جهان فشن من | مد و لباس مردانه اخرین اخبار تخصصی مالیاتی بازاریابی